středa 9. května 2012

Obchodní den 9.5.2012

Jedno z nejdůležitějších pravidel v tradingu je vytrvalost a konzistentní obchodování. A já bych k tomu ještě přidal víru a optimismus.
Já si teď připadám jako umělec.  Možná by mohle někdo obchodovat podle mě, ale úplně opačné příkazy ... :-(   


Po té co se trh odrazil od S/R vzhůru, se vytvořil trojúhlelník. V 17:03 CCI divergenci a W. Spekuloval jsem na proražení 3ú vzhůru a následné pokračování trendu.  Nepovedlo se a bylo z toho SL.
Pro tento měsíc mám pravidlo, že pokud bude 1 obchod SL, tak pro ten den končím live, a další obchody budou paper (ale to tu asi prezentovat nebudu. Leda, že by byl zájem)
Jak by pro ukázku, vypadal další obchod přesně podle pravidel se ukázalo v 17:13 ZLR s odrazem od S/R = jasný PT :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1