čtvrtek 17. května 2012

Obchodní den 17.5.2012

Dnes jsem neměl dobrý den,
do prvního obchodu v 16:44 jsem se nedostal (nebyl jsem vyplněn), tak jsem se do trendu pokusil naskočit znovu v 16:50 a jak je mým zvykem, v tu nejméně vhodnou dobu. 
Trh se otočil a já skončil na SL :-(
Buďto jsem měl smůlu, nebo jsem něco přehlédl, co mi mělo napovědět, že trend je u konce. Ale co ...?


Jen pro zajímavost: dnes mě zachránilo, že mám pravidlo po prvním SL konec. Protože, jsem udělal další 4 obchody paper a všechny byly SL :-(

2 komentáře:

  1. Ahoj Petře, ber to pozitivně na papíru tě to moc nestojí, a pořád lepší než nakoupit další 4 SL ..:)Proto to taky tak dělám s 1. špatnym obchodem, ale to jsem rozepisoval posledně. Toho 1. shortu je škoda, vypadal by pěkně co se týče toho 2. tam to byla trochu smůla, ikdyž podle mě by to bylo trochu blízko s/r na nejnižší ceně co máš na screenshotu, ale to asi znáš, když se něco takhle viditelnýho blíží, že se to začne většinou brzdit. Sice jedu live CFD forex u polskejch králů plagiátu, ale pokukuju po těchhle dospělejch trzích, jediný co by mi na NQ vadilo, je to že co tick to 5 USD/ 0,25, to moc láká posouvat si PT na 8 nebo 10 ticků, protože brát 4 ticky (20usd) je málo. Zkrátka jsem si uvědomil, že je to moje chamtivost a s ní související netrpělivost, a tak radši koukám na e mini Russel 2000, Tam si ty 4 nebo 5 ticků na PT můžu v klidu dát - 40-50 Usd/0,1, mi stačí a nečekám v trhu tak dlouho. Neber to tak,že ti do toho chci kecat, jenom mám pocit, že jsem měl kdysi dost podobný problém. Ber si z toho co potřebuješ a napiš, ať vim jestli je ti to k nečemu dobrý. Pevný nervy a štěstí přeje Honza!

    OdpovědětVymazat
  2. Honzo, začnu odzadu :-) Určitě piš dál, protože mě máš co říct. Obchoduješ jiný trh, ale to nevadí. Víš, jaké to je obchodovat live, daří se Ti a to je důležité. Tvoje rady si beru k srdci. Odkud myslíš, že mám : první SL a konec? :-) anebo že i pomalu se nas...e plný kýbl? :-)
    Víš, že jsem tu malou s/r přehlédl? Nebo spíš jsem ji vůbec nevzal v potaz, že by mi mohla zkomplikovat život :-(
    TF je fajn trh, také jsem na něm byl, ale stálo mě to dost peněz, tak jsem raději přešel na NQ, s tím, že tu můžu používat menší SL. A až to tady zvládnu, tak se chci vrátit na TF. Petr

    OdpovědětVymazat

XM_portfolio1