pátek 18. května 2012

Obchodní den 18.5.2012

Dnes to není pěkné psaní. Spíš by se dalo říct, že mozek měl dovču. :-(
Po otevření šel trh short.  V 16:37 jsem chtěl nastoupit na mini korekci, která se vytvořila. Zákon schválnosti zafungoval a nebyl jsem vyplněn :-(
A po chvilce čekání  se mi v 17:10 povedlo propásnout famir ....
To nejlepší nakonec. V 17:30 jsem měl pocit, že se zarazil, vytvořil DT a vydá se zpátky k s/r úrovni. Jak jsem na to přišel nevím. Když se na to koukám, tak byla větší šance jít long ...
No, abych to zkrátil. Tentokrát jsem byl vyplněný a skončil jsem okamžitě na SL :-(

2 komentáře:

  1. Ahoj Petře, vypadá to na smůlu :) Já bych do toho DT šel taky, limitem a popkud by se to vyplnilo, tak už na 1. červené úsečce, protože obchoduju z 90% odrazy. Ikdyž nevim jak by to dopadlo - to jsou 10 tickové rng bary? Jinač, zakreslil jsem do tveho screenu moje obchody, pokud bych je jel, nevíš jak to sem přilepit pokud by byl zájem?, obrázek je kolikrát lepší než 1000 slov. :)Honza

    OdpovědětVymazat
  2. Honzo zájem určitě je. Nejrychlejší než najdu jinou cestu,bude, když mi obrázek i s komentářem pošleš na adresu traderpetr@gmail.com a já to sem dám, jako normální Tvůj příspěvek. Petr

    OdpovědětVymazat

XM_portfolio1