sobota 26. ledna 2013

4. obchodní týden

pondělí:
štěstí v neštěstí = aneb jak to dopadá, když se nekontroluje kalendář.

Jak už první věta napovídá, obchodoval jsem, i když byl svátek :-(  jen mi bylo divné, že je nějak malé volume. Ale když už jsem se o to začal zajímat, tak už jsem byl v pozici. V 16:06 přišel 0v do trendu. Nakonec jsem si došel pro PT, ale trvalo to skoro hodinu :-(

středa: opět se mi povedlo porušit plán. Tentokrát časem vstupu. V plánu mám vstupovat až v 15:40.
Přesto jsem vzal signál v 15:32, kdy jsem měl pocit, že na 2min se už otočil trend a na RB se formuje DBDT. Rychlý vstup a rychlý SL :-(

2 obchod už byl OK.  V 16:06 - na RB se cena pohybovala v kanálu. na cci signál V0 a na 2 min divergence. Vstup do trendu s výstupem na PT



Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1