středa 23. ledna 2013

3. obchodní týden

Snažím se co nejvíce filtrovat obchody. Obchodoval jsem 3 dny, ale 1 den jsem nenašel příležitost ke vstupu.
úterý 15.1. :
trh ukazoval uptrend, tzn. hledal jsem pouze vstupy do terndu. První příležitost se začala vytvářet ještě před otevřením trhu, kdy se trh zastavil kolem úrovně 876 a  na CCI vše signalizovalo na divergenci. V 16:32 se to potvrdilo signálem 0v. Jasný vstup do trndu. Bohužel jsem vystoupil  před PT na brzo velmi těsně přitáhnutém SL.

druhý obchod v 17:26, přišel ve velmi podobné situaci, kdy se trh převaloval kolem 878,5. Na CCI byl signám 0v do trendu. Tentokrát s výstupem na PT.

pátek 18.1.:
v 18:20 se trh začal otáčet do uptrendu.  Na CCI opět signál 0v a na range barech signál 0/100.
Platný vstup s výstupem na PT.

Zatím se mi daří filtrovat obchody i když je to těžké, vydržet a nebrat všechny signály ....



Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1