úterý 8. ledna 2013

1. obchodní týden

V prosinci jsem testoval upravený systém. Backtest mě vůbec nebaví, proto raději testuji a zkouším formou replaye a papertradingu. Oba způsoby mají z mého pohledu podstatně větší vypovídající hodnotu, protože se grafy "hýbou" a trader musí reagovat na vzniklou situaci. U replaye 2-3x rychleji, než u papertradingu.
Ještě nemám úplně hotovo, proto budou prozatím v deníku SIM obchody.
SIM období odliším ještě tak, že změním deník na týdeník. Live to bude opět deník.

Největší a nejzásadnější změny:
- přecházím na trh TF
- time frame- používám 2 min graf a jako filtr mám své oblíbené range bary
- výstupy - pevně ještě nevím, protože testuji 13 způsobů, tak uvidíme
- vstupy jsou velmi podobné - kombinace CCI a situace na grafu


A mimo ID jsem si začal "hrát" s forexem a spready. Přiznávám, že se mi spready začínají mooc líbit  :-)

Snažím se o trpělivost, takže čekám až bude  (z mého pohledu) ten správný signál.
3.1. - trh byl UP, což ukazovalo RB, počkal jsem si na signál W  a výstup na PT
4.1. - velmi podobná situace. Trh byl UP s tím, že se opakovaně vracel k EMA . na 2 min grafu jsem vzal signál 0v s výstupem na PT




Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1