neděle 30. září 2012

Vyhodnocení září 2012


Ohlédnutí za zářím není moc radostné.
Opět jsem dost často bojoval technikou. 
Buď zlobil počítač samotný, nebo se k tomu přidalo připojení k internetu. A když byl počítač O.K., tak začala zlobit platforma. 
Díky tomu jsem si odzkoušel jaké to je být v trhu bez SL a navíc bez možnosti to 15 min ovlivnit....
A co se týče obchodů samotných, tak ke spokojenosti mám také daleko. Impulsivní obchody, snaha naskočit do vlaku a nebo úplně zbytečné manipulování se stop lossem na BE, mě stálo většinu zisku, který jsem vytvořil. 
Takže září si rozhodně za rámeček nedám. :-(   

Výsledky:
Na trhu YM:  9 obchodů

                   z toho:   2 PT

                                 4 SL

                                 3 BE

               výsledek : - 40
----------------------------

       na trhu NQ  :  3 obchody

              z toho   :  1 PT

                              0 SL

                              2 BE

             výsledek :  + 80
-------------------------------


 Celkem je to :        12 obchodů

    s úspěšností:        25 %

  zhodnocením:         1 % 

            ziskem:        +40





Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1