středa 26. září 2012

Obchodní den 26.9.

V pondělí jsem opět bojoval s počítačem a včera mám za sebou jedno "testovací" BE. tak jsem to tu ani neuváděl.
Dnes jsem se opět neřídil základní věcí, které se má trader vyvarovat - impulsivní obchody, aneb "snažit se naskočit do rozjetého vlaku".
YM se chvilku po otevření odrazilo short od close včerejšího dne. Prošlo přes pivot a já měl zadaný příkaz těsně pod ním. Bohužel jsem nebyl vyplněn. A když jsem viděl, jak lehce jde dolů, tak se mi zatemnila mysl a já se snažil naskočit. Povedlo se mi to,ale  bohužel až ve chvilce, kdy se trh potřeboval "nadechnout". Výsledek - SL.

Po chvilce udělal  flip. A CCI mi potvrdilo silný trend signálem 2v , tak jsem šel znovu short. Ale na low premarketu se otočil a já dostal další SL, protože jsem si říkal, že se dostaneme na další pivot, tak proč posouvat na BE ....
Jsem šikula ...  Když se daří, tak se daří ... :-(




Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1