středa 19. září 2012

Obchodní den 19,9,

Dnes na trhu NQ. Přišel jsem trochu pozdě, trakže jsem nezachytil ani kousek z down trendu, který byl po reportu v 17 h. Pěkně čitelný sestupný 3ú.
Trh doklesal až k supportu a tam se konsolidoval. mini divergence napověděla, že by se mohl otočit, což se také stalo. Nastoupil jsem těsně před PP a očekával proražení, s tím, že bychom se mohli podívat ke close včerejšího dne. Bohužel jsem nevydržel a po té, co se trh dlouho převaloval kolem PP, jsem posunul na BE a nechal se vyhodit. Jak už to bývá, ani ne po 3 min, se trh vydal k mému PT .... :-(
Co říct. Obava, abych nedostal SL, mě donutila porušit plán a posunout na BE.
Asi bude lépe se vrátit k tomu, co už jsem před prázdninami dělal. Zadat příkaz, SL, PT a sednout si na ruce nebo odejít ...

Po chvilce jsem se vrátil od večeře, a nevěřil jsem vlastním očím. Myslím, že druhý screen nepotřebuje komentář .... :-(      

Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1