pondělí 17. září 2012

Chyby - aneb co tě nezabije, to tě posílí

Nedávno jsem psal o tom, že mi spadlo připojení v nejnevhodnější chvilce a já zůstal na trhu bez SL.
Teď bohužel mám za sebou podobnou zkušenost. Stala se mi ve čtvrtek 13.9. (jak příznačné).  V pátek jsem nebyl u PC a o víkendu vůbec nezapínám PC. Proto to píšu až teď.
Ve čtvrtek večer ve 23:00 ( už to je chyba, protože podle plánu po 22:45 neotevírám pozice)  jsem na YM zobchodoval signál short.  Obchod se vyvíjel jako na houpačce, ale pomalu do zisku  . Říkám si fajn, tak si pomaličku dojdeme pro profit. Byl jsem tím tak zaujatý, že jsem přestal hlídat hodiny a ani jsem si neuvědomil, že se za okamžik zavře burza. Což se také ve 23:15 stalo a já zůstal v trhu s aktivním příkazem a opět bez SL a PT, protože používám Day příkazy.
15 min jsem netušil co se bude dít, kde to opět otevře atd.  Burza opět otevřela a já okamžitě vystoupil. Bez zisku , ale alespoň jsem stačil zavřít na B/E.
Další adrenalin, další zkušenost ...
Už jsem udělal opatření, aby se mi to vícekrát nestalo ....
 ......co tě nezabije, to tě posílí   anebo co ti nezruší účet, to tě něčemu naučí  :-)  

Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1