úterý 31. července 2012

Vyhodnocení červenec 2012

Červenec byl dost náročný měsíc. No spíše za půl měsíce, protože jsem druhou půlku trávil v ČR.
 Řešil jsem problémy s počítačem a  postupně jsem se připravoval na změnu trhu a timeframe   Takže část měsíce jsem obchodoval sim (není ve statistice).
Část obchodů je tedy na trhu NQ a druhá část na TF.

Vyhodnocení 2.7. - 18.7.
Celkem na trhu TF:  8 obchodů
                   z toho:   5 PT
                                2 SL
                                1 BE
               výsledek : + 260
----------------------------
       na trhu NQ  :  5 obchodů
              z toho   :  1 PT
                             1 SL
                             3 BE
             výsledek :  +10
-------------------------------

 Celkem je to :        13 obchodů
    s úspěšností:        50%
  zhodnocením:         8%  
            ziskem:        +270


                             
                             


4 komentáře:

  1. Čau Petře, tak už zase obchoduješ nebo si pořád na dovolené v čechách?

    OdpovědětVymazat
  2. Jirko, ještě jsem v ČR. Koncem týdne nebo začátkem příštího, bych už měl obchodovat

    OdpovědětVymazat
  3. 50% uspěšnost je dobrý.
    Jak by skončili ty obchody na BE kdyby si neposouval SL. Na SL nebo PT?
    Já teď dost backtestoval a vychází mi nejlíp vůbec na SL nesahat. Jak posouvám na BE po určitém PT nebo když trh překoná první swing, tak mám celkovou uspěšnost o dost horší.
    Jedu pořád na simu a snažím si hlavně trénovat psychiku když je pozice ve ztrátě. Já červenec skončil na simu 42% uspěšnost ale můj sistém jsem dost pozměnil, tak uvidím tento měsíc. Mám takové předsevzetí že dokud nebude úspěšnost aspoň nad 50% tak do live nejdu. Backtest který teď dělám zatím vychází super i když ho o 30% znehodnotím ale je to jen backtest:). Večer ti sem hodím screen mé dnešní seanc. Teď jdu ven. Zatím se měj. Na Skype jsem ti nechal zprávu.

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda kdyby si tu byl o něco déle mohl si jít na E-mini II. Já tam nakonec jdu.

    OdpovědětVymazat

XM_portfolio1