pátek 6. července 2012

Obchodní den 6.712

Dnes to byl jeden velký souboj. Kdo vydrží víc, já nebo PC?
Počítač nebo spíše obchodní platforma si se mnou hrála. A když už to vypadalo, že to bude o.k., tak mi neodesílala příkazy (obchoduji z grafu). A když je najednou odeslala, tak se mi najednou vypnulo připojení k netu ( naštěstí to skončilo na BE). Pomohla až kompletní přeinstalace obchodní platformy, AT charts  a mobilního připojení.  Fakt zážitek ... :-(
No nakonec se vše povedlo a já si NQ udělal jeden testovací obchod (jestli to už bude fungovat)
Vytvořila se malá divergence, tak jsem vstoupil a vzal si rychlých  50 USD.
Pěkný víkend. :-)  I když ho prodloužený v ČR už dávno máte .... :-))))


3 komentáře:

  1. Ahoj Petře no tomu se říká pech.
    Já teď bojuji s nastavením pstradebook. Ty ho používáš? Něco si potřebuji detailně zbacktestovat a tento nástroj je ideál ale nějak se mi ho nedaří správně nastavit.
    Chtěl jsem tě poprosit, jestli by si mi trochu neporadil, třeba prostřednictvím Skype jestli ho tedy máš. Můj skype najdeš na stránkách www.koutekzdravi.cz.
    Zatím Jirka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pstradebook používám. Skype ti pošlu. Jetli máš něco speciálního, tak napiš Petrovi: peter.sivak.ps@gmail.com ; a on ti přes google chat ochotně poradí.
      Petr

      Vymazat
  2. No nevím jestli speciálního.
    Spíš mi připadá, že mi vůbec nefunguje. V sekci Trades mi podle návodu chybí asi 4 pole pro zobrazení informací. Když vypisuji obchody tak se deík tváří jako že počítá ale ve statistikách nic není. Pořád to zkouším různě přenastavit ale nepomáhá to.
    MS office mám 2010 profesionální verzi, tak nevím čím to je.
    Mrkni na screen - http://img684.imageshack.us/img684/5263/pctradebook.jpg

    OdpovědětVymazat

XM_portfolio1