čtvrtek 12. července 2012

Malý úspěch

S tradingem to nemá moc společného, co teď napíšu.
Spíš je to o tom pomalu posouvat hranice.
Já nikdy nebyl dobrý plavec. V první třídě jsem dostal Diplom na uplavání 5 metrů, jen díky tomu, že instruktorka zavřela obě oči.   V sedmé třídě mě zachránila kamarádka před utopením, když jsme se byli s Pionýrem vykoupat  ....  Postupně se to zlepšilo, ale žádná sláva to nebyla ...

A  předloni, když jsme přijeli sem do BG, jsem si koupil brýle a šnorchl. Abych se mohl alespoň koukat pod vodu, někde u kraje .... byl jsem si vědom toho, co dokážu.

Dnes jsem si byl zaplavat, a plavu, a plavu a říkám si ještě kousek, ještě kousek  a  zpět .
Na google earth jsem zjistil, co jsem uplaval 450 m tam a 450 m zpátky
To je slušný, ne?  :-)
Mám z toho radost. Tak teď ještě, abych měl radost z obchodů ... :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1