úterý 3. dubna 2012

Obchodní den 3.4.2012


Dnes jsem pracoval na vylepšení mého pracovního pohodlí. Pracuji na notebooku a často mě bolí krční páteř. Hledal jsem co s tím, a našel stolek pod notebook http://www.nikdo.org/paperstand.php . Tak jsem si ho vyrobil a je to paráda. Pracovní plocha je rázem tam, kde má být :-)  Teď už jen vymyslet, jak vyzrát na lesklý displej …

Ale k obchodům. Opět jsem nedělal playback, takže rozjezd byl pomalý.
 První obchod v 16:56 = divergence spojená se ZLR - proč jsem ji nevzal nevím (měl jsem špatný pocit a strach, že se to nepovede. Ale proč?? )

Druhý obchod v 17:21 = TT a odraz od S/R úrovně- paráda. Výstup na další S/R úrovni.

Mám co zlepšovat. Stále bojuji sám se sebou. Umím čekat na obchod, nebojím se kliknout, ale výstupy stále nejsou dobré.  Stále mám obavy … :(

Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1