čtvrtek 19. dubna 2012

Obchodní den 19.4.2012

Přiznám se, že jsem nevydržel bez  trhů. Domluvil jsem se s majitelem baru a obchoduji live na jeho internetu :-)
A vyplatilo se. Po velmi příjemné procházce u moře jsem zjistil, jak nám to krásně trenduje.
V 18:22 nám trh udělal flip k většímu swingu, který byl cca v 16:50. Na CCI se začal tvořit pattern 0V.  Výstup na PT. Původně jsem si myslel, že dojdeme až na EMA170, ale to se mi nepovedlo. I tak je to fajn. :-)


Ve většině komentářů na webu si člověk počte analýzy, co udělá trh, na základě čeho se tak choval nebo chová .... atd.  Já tu sem nic takového nepíšu, protože žádné analýzy podobného typu nedělám. 
Podívám se na reporty, zakreslím S/R úrovně a potom jen obchoduji co vidím.  Nevím jestli je to dobře nebo ne, ale v současné době mě to takhle vyhovuje.

3 komentáře:

  1. zdravím Péťo,

    nedávno jsem narazil na tvůj deník a zaujal mě tvým přístupem k tradingu, který se mi líbí právě proto, že používáš pár nástrojů a nijak to nekomplikuješ, přesně tím jak zde píšeš - různé formy analýz, odhady, kde se trh otočí, atd.

    Pokud ti dává smysl a uspokojivé výsledky, to co děláš, tak bych se toho držel. Ať se daří!

    R.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za podporu :-) hodí se :-)
    Jsi R. jako Roman, Robin?

    OdpovědětVymazat
  3. Robert , více info zde -> http://robcz.blogspot.com :-) , obcas prispivam i na financniku pod stejnym nickem.

    OdpovědětVymazat

XM_portfolio1