pátek 30. března 2012

Obchodní den 30.3.2012


Dnes jsem věnoval hodně času zakreslení S/R úrovní.
A příprava se vyplatila v podobě 2 rychlých obchodů právě na S/R úrovních.
 (je fajn vidět, jak to funguje :-) )
  1. 16:35 trh vytvořil korekci přímo na S/R úrovni a prorazil ji v podobě V0 výstup na PT
  2.  16:56 se opět trh zastavil na připravené S/R úrovni a vytvořil ZLR opět s výstupem na PT

Dnes spokojenost. Pěkné obchody na závěr týdne. A já jdu dál studovat S/R úrovně … :-)
Líbí se mi kombinace S/R a CCI …. 


3 komentáře:

  1. Ahoj Petře koukám že se dnes dařilo. To je fajn.
    Přikládám mé dva obchody (zatím paper) z poledne - http://www.ulozobrazek.cz/view.php?filename=59930.3._2012.jpg

    Jj SR úrovně jsou fajn sledovat. Také je začínám sledovat a moc mi to pomáhá. Někdy se sám divím jak :).

    Sorry za ot, ty bydlíš někde v teple na jihu u moře?

    OdpovědětVymazat
  2. Jirko, pěkný obchody :-) O jaký timeframe se jedná? Já jsem taky zkoušel YM, ale na mě je moc "nervózní".
    Teď bydlíme v Ahtopolu. Jen tu celkem fajn, jen teplo tu dnes chybí :-( :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se ale musel jsem přejít z platformy NT na GZT (je free, žádné poplatky). Samozřejmě NT je mnohem lepši, tedy aspoň pro mě ale 60$ měsíčně nebo 995$ jednorázově zatím nedám. To je pro mě do začátku velký luxus. Dnes jsem posílal brokerovi zálohu, tak jdu do toho brzy na ostro taky :). Už se těším.
    V GZT zatím nemám vychýtané nějaké maličkosti ale docela si začínám zvykat. Myslel jsem původně, že to bude mnohem horší přechod ale není to tak hrozné.

    Timeframe používám 2min. Zkoušel jsem snad vše, hodně jsem experimentoval i s alternativním grafem (tick , range) ale nakonec jsem stejně zkončil u min. Já zase nemohl přijít na chuť NQ :). Někdy mi připadá dost chaotický:).
    Jinak máme stejný problém, taky mi občas dělá problém zůstat podle původního plánu v trhu z obavy o získaný profit. Ale cítím na sobě, že po každém obchoě který udělám, je to lepší a lepší. Hodně mi pomáhá pocit, když už mám SL na BE, pak už vím, že max. vyjdu z obchodu na nule.

    Moje celá pracovní plocha - http://www.ulozobrazek.cz/view.php?filename=208screen.jpg

    OdpovědětVymazat

XM_portfolio1