čtvrtek 29. března 2012

Obchodní den 29.3.2012


Dnes to bylo trochu zvláštní obchodování. Je krásný den, tak jsme šli na dlouhou procházku kolem moře. Dceři začalo být špatně, ale zdálo se to být v pohodě.
Připravil jsem si S/R úrovně a těšil se na obchody.
A jak se přiblížila 17 hodina tak nám začala dcerka zvracet jak o závod :-(
Tak z obchodů nebylo nic.  Když jsem se vrátil, tak jsem viděl, jak trh udělal korekci k EMA34 a k tomu GB100. Vstup se povedl a výstup byl na PT :-)

Díky blogu Petra Podhajského, jsem začal sledovat S/R úrovně. Ještě je pořádně neumím zakreslovat, ale i tak fungují až jsem z toho překvapený.

Můj problém je, že se nedokážu přimět, abych vydržel v obchodě déle. Při sebemenší korekci se začnu bát o profit a nejsem schopen využít jiných možností výstupů :-(
Musím věřit, že se moje hlava časem srovná ….


Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1