středa 28. března 2012

Obchodní den 28.3.2012


Dnešní den, začal na NQ up trend, až překonal High premarketu. Po té byla korekce k EMA34 na S/R úrovni 2784. Čekal jsem, že se trh znovu pokusí otestovat high dne, proto jsem v 17:01 vzal ZLR long. Nepotvrdilo se a skončil jsem na SL.
Po té začal trh klesat. 
Udělal korekci k EMA170 na S/R 2775 a signál ZLR v 18:23 s výstupem na PT  :-)

Celkově jsem dnes s výsledkem spokojený, jen mi vrtá hlavou, kde jsem v prvním obchodu udělal chybu. Napadá mě, že jsem si mohl nakreslit TL  HaL svíček a vyšlo by mi, že trh se pohyboval v úzkém kanálu.  Jak na to koukáte vy?


1 komentář:

  1. Ahoj Petre, narazil jsem nahodou na tenhle tvuj blog :) budu nan koukat.
    Jinak pekny. Myslim, ze v prvnim obchode si neudelal chybu nikde. Kdyz se na to podivas, tak to samy je ten druhy obchod. Taky v range, jeste uzsim range nez predtim, a v case signalu ZLR cena jeste ani neprorazila nadol predchozi swing low, uzavrela na low toho range. Takze jak jsi mohl vedet ze to pujde dale dolu. Protoze tam bylo ZLR? Protoze tam bylo 2v? Protoze tam byl odraz od EMA34? Nemohl jsi to vedet, rovnako jako jsi to nemohl vedet v prvnim pripade. Obchodujes pravdepodobnost, takze to nekdy vyjde a nekdy ne. Money management je nejzakladnejsi vec. Vstup je to nejmene podstatne. Proto mne zajima, proc jsi jeste po 6 letech kontaktu s trhama na Woodiem?

    OdpovědětVymazat

XM_portfolio1