středa 7. listopadu 2012

Obchodní den 7.11.

Po včerejším up-trendu byl dnes down-trend.
Stačilo jen ve správnou chvilku naskočit ...
Já se o to snažil.
1) v 16:31 po odrazu od low premarketu se vytvořil Rh a na CCI W. Bohužel jsem nebyl vyplněn :-(
2) v 17:00 podobná situace. Opět Rh + W na CCI. A opět jsem nebyl vyplněn :-(
3) jsem se už chtěl dostat do trhu po odrazu od SR (impulzivní obchod) marketem - povedlo se. A byl jsem po zásluze odměněn - SL
4) úplně stejná situace " zatmění mozku" - odraz od SR vstup marketem a plným SL

Pěkný down-trend. A snaha se dostat do trhu (alespoň kousek utrhnout). Proto vstup mimo plán marketem. A po té snaha vyrovnat předchozí ztrátu.  "přece na tomto krásném trendovém trhu neskončím se  SL" .
Tak místo 1x SL mám hned 2x SL. Odměna za porušení plánu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1