úterý 6. listopadu 2012

Obchodní den 6.11.

V současné době se snažím trošku upravit systém. Testuji a pracuji na své "nedočkavosti". Protože jsem zjistil, že velké procento mých SL, bylo způsobeno:
a) rychlým vstupem, kdy jsem po té sledoval, že po mém SL, trh běží k mému původnímu PT a "honěním trhu"
b) impulsivním obchodováním - zahlédl jsem zdánlivou možnost patternu a šel jsem do něj. Bez toho, abych si to ověřil
c)"honěním" trhu - nebyl jsem vyplněn (nedostal jsem se do obchodu), tak jsem bezhlavě naskakoval ...

A další velká chyba jsou výstupy - pracuji na různých možnostech výstupů a pravidlech posouvání na BE.
Pokud možno mechanických. Trail stop, atd.

Dnešní obchodní den byl pro někoho úplně nádherný. Na YM to byl jeden velký up-trend.

Já jsem se pokusil o dva vstupy.
1) v 16:53 kdy se trh vrátil k High premarketu na vytvořil DB/DT ve spojení W na CCI. Bohužel jsem vypadl na BE

2) v 17:37 kdy se vrátil k pivotu, odrazil se od EMA34 a na CCI vzniklo 0v. Bohužel můj limitní příkaz nebyl vyplněn.

3) zde jsem dal na pocit, že trh je už moc vysoko a že pivot nebude mít sílu prorazit. I když na CCI vzniklo W.  Takže jsem bohužel nenaskočil.
A ani jsem nevyužil  další dvě možnosti ze stejného důvodu - měl jsem pocit, že trh je už vysoko :-(
Jak jsem na něj přišel to nevím. Spíš si myslím, že mě dohnala obava ze ztráty. Protože, když jsem se v posledních měsících snažil naskočit do takto rozjetého trendu, tak to bylo vždy na konci. A já dostal SL ...





Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1