úterý 2. října 2012

Obchodní den 2.10.2012

Dnes jsem obchodoval na NQ.
Bohužel pokračuji ve ztrátové sérii.
Od 16:32 trh byl v down trendu, přešel přes pivot a zaváhal.  Otestoval pivot a vrátil se zpět a znovu k pivotu. Zadal jsem příkaz k prodeji přesně na pivot ( s tím, že trh bude pokračovat v trendu). Bohužel po chvilce převalování (kde jsem měl možnost vystoupil, ale neudělal jsem to, protože jsem nechtěl pokazit obchod), se vydal long. Což znamenalo SL :-(

Druhý obchod byl v 16:52 a jako přes kopírák.
Trh přešel přes pivot vrátil se zpět k pivotu. Opět jsem prodal, s tím, že se od pivotu odrazí. Což se bohužel nestalo. Opět plný SL.

Čtyři plné SL po sobě to se ještě nestalo. Jediná "útěcha" je, že včera to nebylo systémem, ale obchodníkem.
Každopádně mám do konce měsíce co dělat ....


Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1