čtvrtek 30. srpna 2012

Obchodní den 30.8.

Vím, že jsem včera psal, že dnes nebudu obchodovat. Ale nedalo mi to, a když jsem měl chvilku, tak jsem "juknul" co se na trzích děle.
Na trhu YM byl krásný short od  pivotu S2 , který se zastavil  pod pivotem S3 a krásně se vrátil na týdenní pivot.
A když jsem uviděl, že se opět odrazil na S3 a potom zpátky , tak nebylo co řešit.
Na CCI by signál 0V,  takže jsem vstoupil na tomto signálu s odrazem od týdenního pivotu, s tím, že  cíl byl opět pivot S3.  Já jsem si šel opět dělat svoje věci mimo trading.
 Za 30 min byl cíl dosažen.  Takhle se mi to líbí. Rychle a bez nervozity u počítače.
A teď je to pro tento týden a pro měsíc srpen vše.
V pondělí je v USA svátek, takže pokračování až v úterý.
 Pěkný víkend s F1 :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

XM_portfolio1